GT5Prologue

Nejprve se předskokanem ostré GT5 mělo stát Gran Turismo Vision, poté GTHD a nakonec je to GT5 Prologue. V něm usedneme za volant sedmdesátky nejrůznějších vozidel světových značek. Od sériových aut až po závodní speciály anebo dokonce monopost F1...více v zobrazit celé

Nejprve se předskokanem ostré GT5 mělo stát Gran Turismo Vision, poté GTHD a nakonec je to GT5 Prologue. V něm usedneme za volant sedmdesátky nejrůznějších vozidel světových značek. Od sériových aut až po závodní speciály anebo dokonce monopost F1. Se všemi auty pak můžeme vyrazit na jeden z šesti legendárních okruhů od Suzuky až po Daytonu. A co že nám může GT5 Prologue ještě nabídnout? Předně je to až dech beroucí grafika, která je svými efekty,odlesky a všelijakými detaily snad lepší než realita. Gran Turismo vždy vytáhne z Playstationů maximální grafiku,která je srovnatelná s realitou. Dále se série Gran Turismo může pyšnit svojí reálnou fyzikou chování aut. V GT5 Prologue si však můžeme nastavit pouze pneumatiky a trakci, ale i tak se auta ovládají jako skutečná. Jak jistě víte, GT5 Prologue nedisponuje modelem poškození, ten je však slibován na konci roku v klíčovém updatu a v ostré GT5 bude již od začátku snad pro všechna auta. Tady však boužel naščení z úžasné grafiky a fyziky končí. Proč? Šest tratí po dvou týdnech znáte jak své boty a online mod se dá vyjádřit jako odfláknutá práce člověka, který v pátek odpolede pospíchá co nejrychleji domů. Nejvíce zamrzelo, že ve hře není možnost vyhledat své kamarády a založit vlastní místnosti a závody, také zde není podpora headsetu. Multiplayer je tak zcela propadák. Nevytrhne to ani split screenr pro dva hráče. Znamená to tedy koupit, pokochat se úchvatnou grafikou, vydělat si nějaké ty peníze na auta v eventech, pár si jich koupit a pak se poohlédnout po jiné zábavě. Stejně nás už za pár dní na hodně dlouhou dobu zabaví GTA IV.