Motorstorm

Spousta lidí na celém světě čekalo na okamžik kdy vyjde playstation3 a k němu 2 lunch tituly a to Motorstorm a Resistance fall of man.My zůstaneme u motorstormu....zobrezit celé
Motorstorm

Spousta lidí na celém světě čekalo na okamžik kdy vyjde playstation3 a k němu 2 lunch tituly a to Motorstorm a Resistance fall of man.My zůstaneme u motorstormu.Hra si našla po celém světě spoustu fandů,kteří ji hrají doteď.Ve hře si můžete vybrat jestli chcete hral singl nebo multiplayer.Na výběr máte ze 7 různých tratí.V singlplayeru začínáte na mapě zvaná Grizly.Grizly se jede z poloviny na bahně na kterém se obzvlášť dobře nejede pokud zrovna nejedete v truckeru.I to hnědé mokré co se tak lepí se dá objet po horních cestách.A tak si můžete vybrat jakékoliv vozidlo jenž hra nabízí.Vozidel je ve hře dostatek.Na výběr jsou tyhle nadupané káry,ale i motorky:truckery,bugginy,rally cars,čtyřkolky,pak něco jako motorka na motocross,ale spíš vypadá jako nějaký fichtl.Nejlepší je když jedete s truckerem a soupeři na motorkách a s malýma vozidlama.Motorky se nejvíce hodí do tratí,kde je hodně skoků,zatímco náklaďáky se hodí do rozbaněných tratí.Hra je navíc obohacena spomalenými záběry při nějakém karambolu nebo bouračce. Ve hře můžete používat Nitro(turbo nebo jak chcete:)),ale dávejte si pozor.Kdyz jej dáte víc něž je potřeba tak Prásk.A už se zase válíte v bahně rozporcovaní na cucky.Jezdci na motorkách a čtyřkolkách na sebe mohou ukazovat různá gesta, a nebo se ze stroje přímo zhodit. Hra je doplněna skvělou rockovouhudbou,která vás dostane do prvé adrenalinové nálady,která k těmto nebezpečným závodům patří.To je pak velmi lechké někoho vyžduchnout s tratě nebo jednoduše sejmout.Pak všude lítají součástky z ostatních aut a motorek.Ve hře je i vulgarita.Jedete kolem jezdce s motorkou a ten na vám ukáže v kožené rukavici zvednutý prostředníček.To vás tak vyhecuje,že ho prostě musíte sejmout dokud to ještě jde.Po cestě kolem vás nacházíte spoustu skrytých skratek do kterých vaši protivnící vjížději.Dobře je využito nitro,které vám hodně pomůže,aby jste porazili soupeře na cílové rovince kdy jsou auta na sobě.Všude lítají jiskry jak auta o sebe dřou.Když si necháte nitro až na konec tak dobře děláte.Aspoň pak rychle vyrazíte s toho zmatku a pojedete si pro krásné první místo a to je pak pocit.V Multiplayeru se můžete utkat s lidmi z různých kontinentů, a v jedné závodní místnosti se může utkat až 12 závodníku přichystaných a ostré poušní zavody.Evropská verze hry má multiplayer Evropský a Australský.Připojíte se na libovolný server.Pokud není zrovna plný nebo se zrovna jede závod.To pak musíte zbytečně čekat než se dojede,aby jste mohli jet i vy.S lidskýma protivníkama je to horší.Schválně vás vyžduchují z tratě.Hodně jezdí do skrytých zkratek.Jakmile dohrajete hru tak se vám vaše umístění uloží do vašeho profilu kde je všechno napsáno do poslední tečky.V profilu se podíváte kolik jste odjel závodů,kolikrát jste vyhráli a dále úroveň řidiče.Z playstation store si za peníze stáhnete balíček nových tratí nebo si dokoupíte nějaké nové auto(skin). Trochu mě mrzí,že do hry nedali Split-Sceen.Motorstorm je graficky pěkně zpracovaný.Velmi návyková hra.Krásná fyzika aut a okolí

Hodnocení:9/10