SingStar (PS3)

"Při zachování všech skvělých charakteristik předchozích her SingStar přichází SingStar na PS3 s exkluzivními on-line parametry příští generace, které vám dají více možností a více hudby - a také šanci stát se on-line hvězdou a předvést své výkony celému světu....více v zobrezit celé
"Při zachování všech skvělých charakteristik předchozích her SingStar přichází SingStar na PS3 s exkluzivními on-line parametry příští generace, které vám dají více možností a více hudby - a také šanci stát se on-line hvězdou a předvést své výkony celému světu.

Umožní vám vlastní uživatelské nastavení a přinese vám zcela novou zkušenost se SingStar: stačí zakoupit Blu-ray disk - s třiceti zcela novými nahrávkami - a budete mít přístup do SingStore. Tento in-game on-line obchod vám umožní zjistit, jaké další nahrávky byste si mohli stáhnout a uložit. Při stahování nových písniček není potřeba ztlumit mikrofon, můžete ve hře pokračovat.

SingStore bude mít při uvedení na trh i velký hudební katalog, celkem 44 skladeb, včetně nahrávek z titulů SingStar PlayStation2, a také hudbu, kterou jste na SingStar ještě neslyšeli. Nové nahrávky budeme do SingStore přidávat pravidelně - první takový update bude k dispozici od 17. prosince 2007 - a budeme vás pak pro nadcházející sezónu večírků včas zásobovat i dalšími skvělými nahrávkami. Tohle všechno znamená, že si budete moci sami vytvářet playlisty, které přesně sednou vaší náladě, vašemu založení a vašemu publiku - a uložíte si je na harddisk vašeho PS3, takže je budete mít pěkně po ruce.

Ať už jste bavič, primadona, rocker nebo zpěvák sentimentálních písní, sdílení vašich výkonů s ostatními SingStar se vám určitě bude líbit - protože je možné bleskově natáhnout fotky a videonahrávky zachycené pomocí vašeho PLAYSTATION Eye, EyeToy a řady dalších USB fotoaparátů. Prosinec bude ta správná doba, jak ukázat světu svůj talent tím, že se podělíte o své nejlepší (i nejhorší) interpretace s online komunitou SingStar..."